
Meble dostarczone do Państwa nie wymagają skręcenia, dlatego cena przesyłki jest obliczana z wymiarów oraz wagi produktu.
Meble wysyłane są kurierem firmy FedEx, DPD, DHL oraz GLS, w zależności od gabarytów przesyłki.
Wybieramy najbezpieczniejszy rodzaj transportu, w celu uniknięcia uszkodzeń.
Cena dostawy umieszczona jest bezpośrednio przy produktach.
Produkty, które nie posiadają informacji o wysokości dostawy, wymagają indywidualnej wyceny kosztów transportu.
W tym celu skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy: https://dwfurniture.pl/pl/contact lub bezpośrednio na nasz adres e-mail: dwfurniture.kontakt@gmail.com. Poinformuj jaki produkt wybierasz oraz jakie warianty produktu wybierasz (gatunek, wykończenie drewna oraz kolor stali).
Dodatkowo, bardzo prosimy o umieszczenie kodu pocztowego, na który ma zostać nadana przesyłka.
Koszt dostawy produktów ponad gabarytowych obliczany jest z wymiarów przesyłki, wagi oraz odległości transportu.
Skontaktujemy się z Tobą oraz poinformujemy o kosztach dostawy
Czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze.
Przesyłki są ubezpieczone.
USZKODZENIE TOWARU PODCZAS TRANSPORTU
Podczas odbioru produktu od kuriera, proszę skontrolować stan opakowania.
W przypadku śladów uszkodzenia, wszelkie uwagi proszę kierować do kuriera.
Podczas wystąpienia szkody, proszę spisać z kurierem protokół szkody.
Proszę również o wykonanie zdjęcia uszkodzonego opakowania.
Po takim incydencie prosimy o informację na adres e-mail: dwfurniture.kontakt@gmail.com lub pod nr telefonu: +48 514 905 420 odnośnie uszkodzeń.
Dalszą częścią postępowania zajmujemy się osobiście.